השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

שאיבת שומן לגברים

שאיבת שומן היא פתרון מצוין לאותם אזורים בגוף בהם נמצאת שכבת שומן קטנה שקשה מאוד להיפטר ממנה. גברים רבים כיום פונים לשאיבת שומן כדי לעצב מראה גוף גברי, למצק ולעצב אזורים תפוחים מידי בגוף שלהם ולקבל גזרה שתואמת יותר לאסתטיקה הגברית של גוף מוצק, עם צללית משולשת ומראה שרירי. האם כל גבר יכול לעבור שאיבת שומן? האם נשארות צלקות אחרי? כמה זמן אורכת ההחלמה?

האם כל גבר שרוצה יכול לעבור שאיבת שומן?

המטרה של שאיבת שומן היא להסיר מצבורי שומן עיקש שלא מגיב לפעילות גופנית או מאמצי ירידה במשקל. ההליך מתאים לגברים מעל גיל  18 ועד 120. כל עוד הבריאות טובה ומשקל הגוף תקין עד מעט מעל הממוצע אפשר לעבור שאיבת שומן.

מהם האזורים הנפוצים בהם גברים מבקשים להסיר שומן עיקש?

באופן עקרוני, אפשר לעבור שאיבת שומן כמעט בכל אזור בגוף ממנו רוצם להסיר את שכבת השומן שמפריעה למראה אסתטי. האזורים הנפוצים עבור גברים הם:

  • שאיבת שומן בבטן – "כרס בירה" היא תופעה נפוצה אצל גברים מעל גיל 40. שינויים באורח החיים בגילאים הללו, האטה של חילוף החומרים והנטייה של גברים להשמין דווקא באזור הבטן יכולה להשאיר מראה של בטן תפוחה שלא מגיבה היטב לפעילות גופנית ממוקדת. אם הסיבה לכרס היא אכן שומן, אפשר בהחלט לעבור שאיבת שומן ולקבל מראה בטן הרבה יותר שטוחה.
  • שאיבת שומן להסרת גניקומסטיה – ישנם גברים שסובלים ממראה של חזה תפוח בעל צורה נשית מהרגיל. אם המקור של התופעה היא בהצטברות שומן אפשר להעלים את מצבורי השומן הללו בהליך פשוט מהיר.
  • שאיבת שומן בגב – כדי לקבל גב גברי, שרירי ומחוטב נדרשת שגרת אימונים אינטנסיבית במיוחד. אך גם גברים שמקפידים על פעילות גופנית ממוקדת לא תמיד מצליחים להיפטר משכבת שומן קטנה באזור הזה. עם שאיבת שומן אפשר לעצב טוב יותר את מראה הגב.
  • שאיבת שומן בסנטר – סנטר כפול, רפוי או תפוח הוא לרוב תוצאה של גנטיקה או ירידות ועליות חוזרות במשקל. גברים שרוצים מראה לסת מוצקה וחדשה יותר יכולים לעבור שאיבת שומן קטנה בסנטר. מדובר על הליך קצר עם תוצאות מרשימות מאוד.

יראו שעשיתי ניתוח פלסטי? מה לגבי צלקות?

גברים רבים נמנעים לעבור ניתוח פלסטי מחשש לתוצאות מלאכותיות ולא וטבעיות, צלקות, שאחרים ישימו לב שהם עברו הליך פלסטי וכד'. היתרון הגדול בשאיבת שומן היא שהמראה שנוצר טבעי מאוד והסימנים הניתוחיים קטנים וכמעט בלתי מורגשים. מכיוון ששאיבת שומן היא הליך זעיר פולשני, הסימן הניתוחי מינימלי ונוטה להחלים היטב במרבית המקרים. בנוסף, הכירורג הפלסטי לרוב מסתיר אותו בקפלים הטבעיים של הגוף.

כמה זמן אורכת ההחלמה?

מרבית האנשים שעוברים שאיבת שומן יכולים לחזור לשגרה מתונה כבר לאחר כמה ימים. תופעות הלוואי כוללות אי נוחות או כאב ונפיחות קלה, אדמומיות ולפעמים שטף דם. אלו צפויות לעבור ללא כל התערבות לאחר כשבוע. ניתן להיעזר במשככי כאבים ללא מרשם במידת הצורך, ובקומפרסים קרים להורדת הנפיחות. מעבר לזה, מומלץ לנוח ויש להימנע מפעילות גופנית מאומצת עד לקבלת אישור מהרופא. את התוצאות הסופיות רואים לרוב לאחר מזסר חודשים אחרי שהאזור שנותח מתייצב.

האם גברים משלבים שאיבת שומן עם הליכים פלסטיים נוספים?

גברים יכולים ליהנות מכל היתרונות של הרפואה הפלסטית. אפשר לשלב שאיבת שומן עם מגוון גדול של הליכים אחרים לשיפור המראה החיצוני. מנתח פלסטי מנוסה יודע בדיוק איך לבצע כל הליך כך שיתאים לאסתטיקה הגברית, ישמור על מראה טבעי ויספק תוצאות מרשימות.

שאיבת שומן לגברים

שיתוף: