השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

איך להיפטר מהסנטר הכפול?

סנטר כפול הוא רקמת שומן ו/או עור מתחת לסנטר שגורמים למראה תפוח. התופעה מתרחשת עם הגיל באופן טבעי אך יכולה לקרות גם בעקבות עלייה במשקל, שינויים הורמונליים או להופיע אפילו אצל אנשים רזים וצעירים בשל נטייה משפחתית, נטילת תרופות מסוימות או יציבה לקויה המחלישה את שרירי הצוואר. קשה להיפטר מסנטר כפול ללא התערבות חיצונית, החדשות הטובות הן שכיום הרפואה הפלסטית מציעה מספר פתרונות מצוינים לסנטר כפול החל מהליכים "קטנים" כמו הזרקת חומצה היאלורונית ועד לניתוחים להסרת הסנטר הכפול.

טיפולים לסנטר כפול

טיפול בסנטר כפול עם חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר הנמצא באופן טבעי בגוף האדם, ניתן להשתמש בה למילוי נפחים ולעיצוב מגוון מבנים בפנים. בעזרת הזרקת החומצה לקו הלסת ניתן ליצור מראה מורם מעט של הצוואר, האפקט מחזיק כשנה-שנתיים. הטיפול מיועד למקרים קלים מאוד.

מיצוק סנטר כפול בעזרת אולטרסאונד

טיפול בעזרת גלי קול המייצרים מוקדי חום. התהליך מעודד ייצור קלוגן וממצק את הרקמות בסנטר. הטיפול באולטרסאונד מתאים במיוחד למקרים קלים עד בינוניים של סנטר כפול כאשר אין עודפי עור משמעותיים. תוצאות הטיפול נראות מיד וההשפעה מתגברת בימים שאחרי הטיפול.

המסת שומן בסנטר בעזרת גלי רדיו

בדומה לטיפול באולטרסאונד, ניתן למצק את רקמות הסנטר בעזרת גלי רדיו. הטיפול מעודד ייצור קלוגן ועוזר לפסל את הסנטר ולהדק אותו. הטיפול בגלי רדיו מתאים למקרים קלים של סנטר כפול, ניתן לשלב טיפול באולטרסאונד יחד עם טיפול בגלי רדיו לקבלת תוצאות טובות יותר.

הקפאת שומן לטיפול בסנטר כפול

עבור מטופלים להם שכבת שומן בסנטר, ללא עודפי עור משמעותיים ניתן לבצע הקפאת שומן. תאי השומן רגישים לטמפרטורות נמוכות, המכשיר המשמש בזמן הטיפול למעשה מקפיא אותם, פעולה זו הורסת את תאי השומן. התאים מתפרקים והגוף נפטר מהם באופן טבעי תוך כחודש וחצי. הטיפול יעיל מאוד למקרים של עודף שומן בסנטר ומרבית המטופלים מדווחים על תוצאות משביעות רצון. יש לציין כי טיפול בהקפאה אינו מתאים לכל מטופל ויש להתייעץ עם רופא טרם תחילת הטיפול.

שאיבת שומן להסרת סנטר כפול

מטופלים להם שכבת שומן עיקש בסנטר יכולים להיעזר בשאיבת שומן. הטיפול יעיל מאוד להסרת תאי השומן, התוצאות מהירות ומחזיקות מעמד למשך שנים. שאיבת השומן נעשית על ידי החדרת קנולה, צינורית דקיקה, אל אזור הסנטר ושאיבת השומן דרכה. הטיפוך מתאים למי שלא סובל מעודפי עור משמעותיים בסנטר אלא רק "כרית" שומן שיוצרת את מראה הסנטר הכפול. ההליך הוא כירורגי זעיר פולשני על כל המשתמע מכך. שאיבת שומן בסנטר מתאימה לרוב לאנשים עד גיל 50 אם כי ישנם יוצאי דופן. השיקול העיקרי הוא איכות העור. אם המנתח סבור שהעור אינו יתמצק כראוי הוא עשוי להמליץ על הליכים אחרים שיספקו תוצאות טובות יותר. במקרים מסוימים ניתן להיעזר בשיטות חדשניות למיצוק העור לאחר שאיבת השומן אך כאמור, כל מקרה לגופו.

מתיחת עור להסרת סנטר כפול

מי שסובל מעודפי עור משמעותיים, מי שהפלסטיקאי סבור כי לא יוכל לקבל תוצאות אסתטיות עם הליכים שאינם כירורגיים יוכל להיעזר במתיחת עור עם או ללא שילוב של שאיבת שומן. ההליך מתאים במיוחד עבור מי שסובל מ"סנטר שקנאי" כלומר, עודף עור משמעותי היוצר מראה של סנטר כפול ללא קו חד בין הסנטר לצוואר. התוצאות של מתיחת עור יכולות להיות דרמטיות, להצעיר את הפנים באופן משמעותי. הן מחזיקות למשך שנים ומרבית המטופלים מדווחים על שביעות רצון גבוהה ושינוי גדול באסתטיקה של הפנים.

איך להיפטר מהסנטר הכפול

שיתוף: