השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

הניתוחים החמים בענף הכירורגיה הפלסטית ל 2022

שנת 2022 מביאה לנו טרנדים חמים בכל תחומי הרפואה האסתטית כולל הכירורגיה הפלסטית. החל מניתוחי פנים בגילאים מוקדמים מאי פעם ועד ניתוחים פלסטיים לגברים.

6 טרנדים ל-2022

אספנו עבורכם 6 טרנדים שאנו צופים שנת 2022 בעולם הרפואה הפלסטית ומכנה משותף אחד לכולם – שיפור מתמיד בטכניקות כירורגיות לטובת המטופלים תוך שמירה קפדנית על תוצאות אסתטיות מרשימות.

שיפור מראה העור ללא ניתוח

ללא ספק הטרנד החם ביותר בעולם הכירורגיה הפלסטית הוא דווקא שימוש בשיטות למיצוק ושיפור מראה העור ללא ניתוח. אלו כוללים שימוש במכשור לייזר מתקדם, טכנולוגיית גלי רדיו, חומרים קוסמטיים ועוד. היכולת של עולם הרפואה האסתטית לשפר את מראה העור לא אחת משולבת עם הליכים כירורגיים ואנו רואים יותר ויותר שיתוף של ענף זה יחד עם הכירורגיה הפלסטית. כך למשל, עבור מי שעבר ניתוח וסבל מהצטלקות ישנם פתרונות מצוינים ברפואה האסתטית העושים שימוש במכשור לייזר. דוגמא נוספת היא מיצוק העור לאחר שאיבת שומן בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כמו גלי רדיו וישנן דוגמאות רבות ונוספות. 

שאיבת שומן והזרקת שומן עצמי

הזרקת חומרי מילוי – פילרים, היא תהליך נפוץ מאוד להחזרת נפח לפנים נפולות, שיפור מראה קמטים, הגדלת שפתיים, הגדלת חזה קטנה ועוד אפשרויות נוספות. ב-2022 אנו צופים עליה בביקוש להליך המשולב של שאיבת שומן והזרקת שומן עצמי. מדובר בהליך לו יתרונות רבים מאוד כשהעיקרי הוא האפשרות לקבל שני ניתוחים בפרוצדורה אחת. שאיבת השומן מסלקת שומן עיקש מאזור א' והזרקת השומן משתמשת באותה חומר ליצירת אוגמנטציה באזור אחר. למעשה מקבלים תועלת כפולה. האפשרויות מרובות – שאיבת שומםן בטני, שאיבת שומן מן הסנטר, מן הזרועות, הגב, הירכיים ועוד. הזרקת שומן יכולה לשמש להגדלת חזה, לפיסול פנים וירכיים ואופציות רבות ואחרות.

ניתוחי פנים בגיל צעיר

טרנד שהולך ועולה בשנים האחרונות הם ניתוחי פנים בגיל צעיר. הכוונה היא לגילאי ה-30 המאוחרים וה-40. בעבר, מתיחת פנים הייתה שמורה בעיקר לנשים שעברו את גיל ה-50 וה-60, מדובר בהליך שהיה נרחב למדי עם תוצאות מרשימות אך החלמה ממושכת ותופעות לוואי מסוימות שכללו בין השאר אי נוחות גדולה. כיום, אמנם מתיחת פנים נרחבת עדיין מוצעת למי שזקוקה לה הרי שמדובר בהליך פשוט יותר ומשמעותית יותר קל למטופלת. בנוסף לכך, פיתוחים של מיני מתיחות פנים, מתיחת אזורים נבחרים עמו העפעפיים בלבד, העלמת סנטר כפול, פיסול הפנים בעזרת שאיבת שומן והזרקת שומן ומתיחת פנים בחוטים מוצעים גם בגילאים מוקדמים יותר. אלו מאפשרים לפסל את הפנים בצורה עדינה, להחזיר אחורנית את גלגלי הזמן ולשמר את מראה הפנים לשנים קדימה.

ניתוחי חזה

הרמת חזה והגדלת חזה הם בין הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר ושביעות הרצון הטובה ביותר. אין ספק שגם בשנת 2022 אלו ימשיכו להיות נפוצים בקרב נשים. ככל שהרפואה הפלסטית מתפתחת אנו רואים תוצאות טבעיות יותר, הליכים קצרים יותר ועם פחות תופעות לוואי וזמן החלמה מהיר יותר. היכולת לעשות הגדלת חזה למשל בהליך קצר מאי פעם עם זמן החלמה של מספק ימים בלבד מאפשרת לנשים רבות לעבור את ההליך מבלי לפגוע בשגרת החיים. הרמת חזה גם היא הליך שימשיך להיות פופולרי, בעיקר בנשים שעברו ירידה דרסטית במשקל והריונות ולידות. בעוד בעבר, לאחר גיל הפיריון נשים רבות החליטו לחיות עם גופן כפי שהוא הרי שכיום ישנה נטייה לנסות לשמר את הנעורים ולהחזיר את מראה החזה למצבו לפני תקופת ההיריון.

Mommy Makeover

להליכים כמו הרמת חזה ביקוש גבוה בקרב נשים לאחר תקופת ההריונות והלידות כפי שראינו בסעיף הקודם. אך רבות מבקשות לערוך שינוי גדול יותר שיכלול לא רק שיפור מראה החזה אלא חזרה של ממש לפיגורה שלפני ההריון. ההליך הכולל לכך מכומה מאמי מייקאובר וכולל הן הרמת חזה ומתיחת בטן והן הליכים נוספים כמו שאיבת שומן, הידוק עור רפוי בזרועות, ברגליים ועוד כשהמטרה היא למעשה להחזיר עטרה ליושנה ולשמר מראה גוף צעיר יותר, הדוק יותר ונאה יותר גם בשנות ה-30 המאוחרות וה-40 עבור נשים שמבקשות לשמור על אסתטיקה גבוהה.

ניתוחים פלסטיים טרנדים 2022

ניתוחים פלסטיים לגברים

בעבר, רוב המטופלים בניתוחים פלסטיים היו למעשה מטופלות. נשים היו אלו שביקשו לשפר ולשנות את מראה גופן בעזרתו של הכירורג הפלסטי. אך בשנים האחרונות ישנה מגמה הולכת וגוברת של גברים שנעזרים יותר ויותר בעולם האסתטיקה והכירורגיה הפלסטית. התוצאה היא פיתוח של הליכים כירורגיים המיועדים לגברים במיוחד. לצד חיזוק המראה של החזה הגברי ושאיבת שומן מן המותניים ליצירת צללית בצורת משולש (צורת הגוף הגברית המועדפת) אנו רואים יותר ויותר גברים המבקשים לערוך שינוי בבטן, בזרועות, בישבן ואפילו בפנים. מתיחת פנים, הרמת ישבן, פיסול הגוף בעזרת שאיבת והזרקת שומן והליכים נוספים אינם נדירים בקרב גברים ומגמה זו צפויה להמשיך גם בשנת 2022.

הליכים מהירים יותר עם פחות סימנים ופחות תופעות לוואי

המשותף לכל הטרנדים החמים לשנת 2022 ברפואה הפלסטית היא השיפור הגדול שאנו רואים עבור המטופל – לא רק בתוצאות הניתוח אלא בזמני החלמה והתאוששות, מיעוט תופעות לוואי וסימנים כירורגיים. כניסה של פרוטוקולי ניתוחו מתקדמים ופיתוח של טכניות כירורגיות חדשות מבטיחה לשפר עוד יותר את זמני ההחלמה, להוריד את אחוז הסיבוכים האפשריים לאחר ניתוחים פלסטיים ולקצר את תופעות הלוואי וזמן ההחלמה. התוצאה תהיה ניתוחים מהירים יותר עם תוצאות לא פחות מרשימות, קלים יותר למטופלים אך עם שמירה גבוהה מאוד על אסתטיקה.

שיתוף: