השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

הקטנה, הגדלה והרמה של החזה

החזה הנשי הוא סמל הנשיות, היופי והאסתטיקה שלו משפיעה על פרופורציות הגוף, על המראה הכללי וגם על תחושת הביטחון. לא מפתיע אם כך שהרפואה הפלסטית מציעה מגוון של ניתוחי חזה לנשים שמטרתם ליצור חזה צעיר יותר, מורם ונאה.

הרמת חזה

הרמה של החזה ללא הגדלה הוא ניתוח המאפשר להחזיר לחזה מראה צעיר יותר ומורם יותר. הניתוח מתאים לנשים שהחזה שלהן צנוח, כאשר הפטמות ממוקמות מתחת לפסגת החזה או כאשר העטרה מוטה כלפי מטה. כמו כן, בעזרת הרמת חזה אפשר לתקן שדיים שאינם נמצאים באותו גובה. הניתוח כולל הסרה של עודפי עור והרמה של רקמת השד כלפי מעלה. באופן עקרוני אפשר לבצע אותו בכל גיל לאחר שהחזה סיים את התפתחותו, אך הוא נפוץ במיוחד בנשים לאחר שלב הלידות וההנקה.

הגדלת חזה

הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר ברחבי העולם. הניתוח מבוצע בנשים בכל הגילאים אם כי הוא נפוץ במיוחד בנשים צעירות שהחזה שלהן קטן ומבקשות ליצור פרופורציות שוות יותר ומראה חזה גדול יותר. הניתוח נחשב לפשוט וקל יחסית לניתוחי חזה אחרים, תקופת ההחלמה הראשונית אורכת מספר ימים בלבד וישנן אפילו נשים שחוזרות לשגרת היומיום יממה לאחר הניתוח (שגרה מתונה כמובן). את התוצאות הסופיות רואים לאחר מספר חודשים. בעזרת שתלי סיליקון ניתן לא רק להגדיל את החזה אלא גם לתקן חזה אסימטרי.

הקטנת חזה

נשים בעלות חזה גדול במיוחד עשויות לסבול מתופעות פיזיולוגיות שונות ככל שעוברות השנים למשל כאבי גב, כיפוף של הגב, כאבי צוואר וכאבי ראש. לצד אלו, נשים צעירות במיוחד עשויות לחוש שלא בנוח עם החזה הגדול ולמען הביטחון ותחושת העצמי החיובית יבקשו להקטין אותו. הקטנת חזה היא ניתוח מורכב יחסית לניתוחי חזה אחרים, הוא דורש מיומנות גבוהה מאוד מן הכירורג הפלסטי על מנת להקטין את החזה אך להשאיר אותו יפה ונאה וללא סימנים משמעותיים. באופן לא מפתיע, הקטנת חזה הוא ניתוח בעל אחוזי שביעות רצון מאוד גבוהים ונשים שעברו אותו לרוב מאוד מרוצות מן ההחלטה והתוצאות.

הוצאת שתלים

נשים שעברו הגדלת חזה, במיוחד בגיל צעיר, עשויות לגלות שככל שהשנים עוברות החזה הגדול מכביד ואינו מושך ואסתטי כבעבר. במצב זה ישנן שתי אפשרויות – החלפת שתלים לשתלים קטנים יותר או הוצאת השתלים לגמרי. במקרים רבים משלבים הוצאת שתלים עם הרמת חזה כדי ליצור מראה שדיים נאה, צעיר ומורם אך ללא הגדלה חוזרת.

ניתוחי חזה לגברים

החזה הגברי האסתטי הוא שטוח ושרירי. אך ישנם גברים רבים שלא התברכו מבחינה גנטית במבנה מסוג זה, אחרים לאחר ירידה משמעותית במשקל או גברים הסובלים מגינקומסטיה (רקמת שד עודפת) יכולים לעבור ניתוח חזה ולקבל מראה חזה אסתטי ומוצק. בניתוחים אלו מוסרת רקמה עודפת לצד עור ושומן. בנוסף, ישנן מספר סוגי ניתוחים שמטרתם היא ליצור מראה חזה שרירי במיוחד, חלקן כוללים שתלי סיליקון ואחרים ללא.

הליכים משולבים

כפי שראינו, ישנם סוגים רבים של ניתוחי חזה לנשים (וגם גברים) כאשר המטרה היא תמיד זהה – חזה צעיר יותר, נאה, פרופורציוני ואסתטי. מנתח פלסטי בעל ניסיון וראיה אסתטית הוליסטית ידע להתאים את הניתוח הנכון לכל אישה לפי מבנה גופה ובהתאם לרצונותיה יחד עם שמירה על ציפיות ריאליות. פעמים רבות משלבים יותר מפעולה אחת בניתוחי חזה למשל הקטנה לצד הרמה, או הגדלה של שד אחת והרמה ל השני וכדומה.

הקטנה, הגדלה והרמה של החזה

שיתוף: