השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

מיצוק עור הבטן, מה זה אומר? ומה עושים בפועל

כיום הודות להתפתחות ענף הניתוחים האסתטיים אנשים רבים ברחבי העולם יכולים לשפר פלאים את המראה החיצוני שלהם. בייחוד בימינו כשהאסתטיקה הפכה לנגישה מתמיד וברת השגה, אין שום סיבה מוצדקת לחיות חיים שלמים של חוסר שביעות רצון מהמראה החיצוני שלנו.

מיצוק עור הבטן, מה זה אומר ומה עושים בפועל
מיצוק עור הבטן, מה זה אומר ומה עושים בפועל

אנחנו חיים במאה ה-21, בעידן חדשני של התפתחות טכנולוגית מתמדת, בעידן בו בני האדם כבר הצליחו לדרוך על הירח, אנחנו יכולים להזמין כל דבר שנרצה ברחבי העולם, במשלוח עד למפתן דלת ביתנו, אז למה שלא ננצל את הכלים הטכנולוגיים שעומדים לרשותנו גם כדי להרגיש יפים יותר בעיני עצמנו?

לאחר הריונות, ניתוחים בריאטריים וירידה דרסטית במשקל, אנשים רבים נותרים עם עודפי עור שמתרכזים בייחוד באזור הבטן, עודפי עור גורמים לתחושה של חוסר נוחות ועלולים להשפיע לרעה על הביטחון העצמי ולגרום לדימוי גוף נמוך. בעבר ההנחה היתה שפעילות ספורטיבית בשילוב תזונה בריאה מסייעת בהסרת עודפי עור, אך ככל הנראה מדובר בהנחה שגויה מיסודה.

אין ספק שפעילות ספורטיבית ושמירה על תזונה ואורח חיים בריא מסייעים לבריאות טובה, אולם לא בהכרח מסייעים לעודפי העור, סימני המתיחה והעור המדולדל להיעלם לחלוטין מגופנו. לרוב  הפתרון המיטבי הוא מיצוק עור הבטן באמצעות מכשור טכנולוגי ייחודי או ניתוח 360 שיחזירו את הבטן ואזורים נוספים בגוף לצורתם המקורית טרם העלייה במשקל.

מה זה ניתוח 360?

ניתוח 360 מתייחס לניתוח המסיר עודפי שומן מחלקים שונים בגוף ולא רק בבטן עצמה. כאשר אנחנו ניגשים לתהליך של מיצוק עור הבטן עלינו לקחת בחשבון שהגוף שלנו הוא גוף אחד. חלקי הגוף השונים קשורים זה בזה כך שאנחנו למעשה לא יכולים באמת להוריד שומן או עודפי עור מנקודה אחת ולצפות שכל הגוף יראה מעולה אחר כך.

כמובן שאין לבצע פעולות כירורגיות במקרים בהם אין צורך, הרי לכל אחד מאיתנו יש אזור בגוף שמועד לפורענות יותר מאחרים. הכוונה היא לתת מענה אסתטי כולל לעודפי השומן והעור בכל הגוף, כדי שגם אם מלכתחילה אתם חושבים רק על מיצוק עור הבטן, קחו בחשבון את האסתטיקה הכללית על מנת שבסופו של התהליך תקבלו מראה אסתטי מכל זווית.

מה חשוב לדעת לפני מיצוק עור הבטן?

1. מיצוק עור הבטן אינו מחליף דיאטה או קיום פעילות ספורטיבית – מטרת התהליך של מיצוק עור הבטן הוא להיות פעולה משלימה לתהליכים אחרים. לצערנו, לאורך תהליכים של  הורדה במשקל וקיום אורך חיים בריא אין פתרונות קסם. אם אתם רוצים להיראות טוב ובעיקר להרגיש מעולה, תצטרכו גם אתם לאמץ הרגלים חדשים, להתמיד ולעבוד קשה על מנת לראות תוצאות. מה שכן תוכלו לקבל באמצעות מיצוק עור הבטן זה הסרת עודפי העור שעד כה לא ירדו בעבודה קשה.

2. מיצוק עור הבטן זו פרוצדורה שאינה מתאימה לכל גיל – בני נוער בגיל ההתבגרות עלולים להרגיש לא נוח עם הגוף שלהם מסיבות שונות. מיצוק עור הבטן זו פרוצדורה שנועדה לסייע לאלו שכבר התייצבו והגיעו למשקל קבוע פחות או יותר. במידה ובני נוער עברו ניתוח והם מעוניינים לעבור תהליך של מיצוק עור הבטן, ניתן לעשות זאת אבל רק לאחר התייעצות עם רופא מומחה ואישורו החריג, תוך מתן דגש על הפן הרגשי של התהליך. תהליך מיצוק עור הבטן מתבצע אצלנו בקליניקה בתנאים מעולים על ידי ד"ר מייליק – מומחה בכירורגיה פלסטית, למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ ראשונית צרו עימנו קשר, בהצלחה.

שיתוף: