השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

אילו ניתוחים פופולאריים בגברים וכמה בוחרים לעבור אותם מידי שנה?

ישנם הליכים פלסטיים שמיועדים ספציפית לנשים כמו הגדלת חזה אך למעשה, גברים יכולים ליהנות מכל סוג של ניתוח פלסטי החל מניתוחי אף ועד להזרקת חומצה היאלורונית. בנוסף, ישנם הליכים שפותחו ספציפית עבור גברים כמו עיצוב החזה הגברי וניתוח "קוביות" בבטן. שילוב של מודעות אסתטית גבוהה ורצון לשמור על מראה צעיר ובריא לאורך שנים מוביל גברים רבים אל משרדו של הכירורג הפלסטי. איגוד הפלסטיקאים הישראלי מדווח על עלייה של כ-8% מידי שנה של גברים הפונים אל ניתוחים פלסטיים לשיפור המראה החיצוני.

מי הוא הגבר המתנתח?

כשמסתכלים על הגברים שעוברים ניתוחים פלסטיים קשה לומר שיש "טיפוס" אחד. נכון שגברים צעירים רבים רוצים לשפר את המראה החיצוני כדי ליהנות מהנעורים שלהם, לתמוך בתוצאות שהם משיגים בחדר הכושר ולתקן פגמים קלים, אך גם גברים בפרק ב' של חייהם מגיעים אל הכירורג הפלסטי ורוצים לשפר, לשנות ולהצעיר את המראה שלהם. לפעמים, אנו אפילו רואים גברים נשואים שנשותיהם מעודדות אותן לעבור ניתוח כזה או אחר.

בנוסף, קשה לומר שיש סטטוס שמאפיין גברים בקטגוריה זו, נכון שרובם בעלי אמצעים לעבור ניתוח קוסמטי אך ממש לא מדובר על העשירון העליון – החל ממנכ"לי חברות ועד נהגי מוניות, כולל גברים מהמגזר החרדי והערבי – כיום אין גיל, אזור מגורים או מאפיין ספציפי אחר של בגבר המתנתח. המכנה המשותף היחיד לכולם הוא הרצון להיראות צעירים יותר ואטרקטיביים יותר.

תיקון גניקומסטיה

ניתוח פלסטי המיועד ספציפית לגברים עם מצבור שומן ורקמת שד עודפת באזור החזה. בניתוח זה מסירים עודפי עור ורקמות כדי להגיע למראה חזה שטוח. מורכבות הניתוח תלויה בסוג וכמות הרקמות שעל המנתח להסיר. לעיתים ניתן להסתפק בשאיבת שומן פשוטה ולעיתים יש צורך בהליך מורכב יותר של הקטנת חזה לגבר להסרת רקמות נוספות והגעה למראה חזה שטוח. מדובר באחד מהניתוחים הפלסטיים עם אחוזי שביעות הרצון הגבוהים ביותר.

כ-700 גברים מבצעים את הניתוח מידי שנה, רבים מהם בגילאים צעירים מאוד.

ניתוח אף וניתוח הצמדת אוזניים

שני ניתוחים שנעשים בגילאים צעירים בדרך כלל במטרה לשפר משמעותית את הנראות של הפנים. גברים צעירים רבים מבקשים לישר אף בולט או נשרי ולהצמיד אוזניים בולטות. שתי הפרוצדורות הללו נחשבות לפשוטות יחסית לניתוחים פלסטיים נרחבים יותר והן דרך מצוינת לשפר את המראה של הפנים וליצור פרופורציות מחמיאות יותר.

ההערכה היא שכ-1500 גברים מבצעים ניתוח אף מידי שנה.

ניתוח "קוביות" בבטן

ה"קוביות" בבטן נחשבות למאפיין גברי ומושך, מעידות על שמירה על בריאות, ספורטיביות ונעורים. גברים רבים מנסים להגיע לאותן קוביות נחשקות על ידי שעות של אימונים במכון הכושר ושמירה על תזונה מתאימה. אך למרבה הצער, קשה מאוד להגיע למראה של שרירי בטן מוגדרים מאוד אלא אם כן מקדישים זמן רב ומאמצים גדולים עבור מטרה זו במיוחד. בעזרת ניתוח קוביות בבטן אפשר לקבל את המראה הספורטיבי בקלות. מדובר בניתוח קל הכולל שאיבת שומן והזרקת שומן בצורה מבוקרת היוצרת את המראה הרצוי. התוצאה תישמר למשך שנים כל עוד שומרים על משקל גוף תקין.

שאיבת שומן

המראה הרצוי לגברים הוא צללית המשולש, כתפיים רחבות ומותניים צרות עם אגן צר עוד יותר. אך מצבורי שומן עיקש באזורים כמו "ידיות האהבה", הבטן והגב עלולים לפגוע בצורה של הגוף. הדרך הפשוטה ביותר ליצור את המראה המשולש והגברי היא על ידי שאיבת השומן העיקש. שאיבת שומן נעשית בהליך מהיר על ידי החדרת קנולה (צינורית) דקה וסילוק השומן מן הגוף. ההחלמה מהירה, הפרוצדורה פשוטה והתוצאות מרשימות.

כ-800 גברים עוברים שאיבת שומן מידי שנה.

הרמת עפעפיים ומתיחת פנים

גברים בדיוק כמו נשים, היו מעדיפים שלא להזדקן ולא לאפשר לזמן לתת את אותותיו, במיוחד על הפנים. הרמת עפעפיים ומתיחת פנים הם שני סוגי ניתוחים שיכולים להחזיר את גלגלי הזמן אחורנית עבור גברים שמבקשים לשמור על פנים צעירות ונאות. הטכניקות הכירורגיות כיום מאפשרות לעשות הליך קצר וללא מראה "מנותח" כך שלמעט מראה צעיר יותר קשה מאוד לחשוב שהמטופל עבור ניתוח כלשהו. לכן, יותר ויותר גברים בוחרים לעבור מתיחות והרמות בפנים – להתאים את המראה החיצוני להרגשה הפנימית.

כ-1000 גברים מבצעים אחת משתי הפרוצדורות הללו מידי שנה.

הסרת עודפי עור לאחר ירידה במשקל

ירידה קיצונית במשקל, כזו של עשרות קילוגרמים, במיוחד במהירות רבה (כמו לאחר ניתוח בריאטרי) עשויה להשאיר עודפי עור. בין אם הירידה התרחשה בגיל צעיר או מבוגר יותר, בין אם המטופל עוסק בפעילות גופנית או לא – העור שלנו נוטה שלא לחזור לקדמותו לחלוטין לאחר ירידה דרסטית במשקל. גברים שעברו את התהליך הארוך של ירידה במשקל ורוצים להשלים את תהליך העיצוב של הגוף שלהם  יכולים לפנות אל כירורג פלסטי להסרת עודפי העור.

כ-150 גברים מבצעים הסרת עודפי עור מידי שנה.

הזרקת בוטוקס וחומצה היאלורונית

לגברים שרירים עבים חזקים יותר, גם בפנים ולכן קמטים מופיעים בגיל צעיר יותר מאשר אצל נשים. גברים רבים מגיעים לגיל 30 עם קמטים עבים באזור המצח, קווי הצחוק וסביב העיניים. הזרקת בוטוקס וחומצאה היאלורונית הן שתי דרכים מצוינות להחזסיר לפנים את המראה החלק והצעיר ואכן, גברים רבים בוחרים לעבור את הפרוצדורות הללו. מדובר בהליכים פשוטים מאוד עם מעט תופעות לוואי, ללא צורך בכל הכנה מוקדמת ועם תוצאות מאוד מרשימות. אפשר לעבור הזרקת חומצה היאלורונית או בוטוקס במרפאה של הרופא תוך כחצי שעה ולחזור מיד לשגרת החיים מבלי שמישהו ירגיש בדבר. לא מפתיע לגלות שמעל 2000 גברים עוברים הזרקות להעלמת קמטים מידי שנה.

שיתוף: