השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

ניתוח לאחר ירידה במשקל

מי שעבר ניתוח בריאטרי, מי שהשיל קילוגרמים רבים ממשקלו מצפה לראות גוף רזה, צעיר יותר ואסתטי כשהוא מסתכל במראה. אך פעמים רבות, נוצרים עודפי עור שמשנים את הפרופורציות של הגוף ולא תומכים באסתטיקה הכללית. ניתוח לאחר ירידה במשקל לעיצוב הגוף מחדש הוא לא פעם האופציה הטובה ביותר להשגת גזרה נאה, צעירה ויפה.

מתיחת בטן

אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר לאחר ירידה במשקל הוא מתיחת בטן. קפלים בבטן, עור עודף ושאריות שומן בטני עיקש ניתנים להסרה ועיצוב מחדש. כיום, שיטות חדשניות מאפשרות גם לתקן בקע והיפרדות שרירים כחלק מהניתוח. הניתוח מתאים לכל מי שירד במשקל ורוצה לעצב מחדש את אזור הבטן.

הסרת "סינר"

תופעת ה"סינר" מאפיינת את מי שירד ירידה דרסטית במשקלו אך גם נשים לאחר לידות קיסריות והריונות מרובים. חוסר יכולתו של העור לחזור למצב מהודק והיחלשות שרירי הבטן גורמים לבטן התחתונה להשתפל מטה והיווצרות מעיין "סינר". הסינר יכול במקרים מסוימים להגיע עד למפשעה ולכסות אותה. הסרת הסינר משאירה את המטופל עם בטן תחתונה סימטרית, מהודקת יותר ואף משפרת את בריאות העור באזור.

ניתוח הרמת פלג גוף תחתון

מי שירד ירידה גדולה ומשמעותית במשקל עשוי לסבול לא רק מעור עודף באזור הבטן אלא בכל פלג הגוף התחתון. בשנים האחרונות חלה התקדמות גדולה בניתוחים המאפשרת לעצב את כל פלג הגוף התחתון מחדש כולל המותניים ועיצוב הטבור, הירך הצידית והרמה של הישבן. מדובר בניתוח נרחב לו תוצאות דרמטיות המשנות את הפרופורציות של הגוף.

הרמת ועיצוב החזה

החזה הנשי משתנה רבות לאחר ירידה גדולה במשקל, לרוב נראה צניחה של החזה ועודפי עור בחלקו העליון. במידה והחזה רק צנוח ניתן לעבור הרמת חזה והסרת עודפי העור אך כל מקרה לגופו. ישנן נשים שירצו לעבור גם הגדלת חזה כחלק מהניתוח וכאלו אשר יבקשו לתקן פרופורציות או אפילו להקטין את החזה. כירורג פלסטי מקצועי, מנוסה ומיומן ידע להתאים לכל אישה את הניתוח הנכון עבורה.

גברים שירדו ירידה משמעותית במשקל מגלים לא פעם שהם נותרים עם עודפי עור באזור החזה שלא מגיבים לפעילות גופנית ממוקדת. עיצוב החזה הגברי לאחר ירידה במשקל הוא ניתוח מאוד פופולארי המחזיר את מראה החזה המהודק ומסיר את עודפי העור. במקרין מסוימים אפשר גם לשלב הסרת עודפי עור מאזור הגב העליון.

מתיחת זרועות והסרת עור רופף

אחת מתופעות הלוואי של ירידה דרסטית במשקל היא היווצרות של עור עודף בחלק התחתון של הזרועות. ניתוח מתיחת זרועות מסיר את העור העודף ומעצב מחדש את מבנה הזרועות עם או ללא שילוב של החזה העליון.

הצערת הפנים והצוואר

הפנים והצוואר גם הם מושפעים מירידה גדולה במשקל ומטופלים רבים מגלים שהם סובלים מסנטר כפול, סנטר "שקנאי", מראה פנים עייף ולא אסתטי. ישנם מגוון הליכים כירורגיים להצערת עור הפנים והצוואר, להסרת עודפי עור קטנים ועד למתיחת פנים מלאה. הכירורג הפלסטי יבדוק כל מקרה לגופו, כל מטופל וצרכיו, רצונותיו וציפיותיו מהתהליך ויתאים את השיטה הכירורגית הנכונה ביותר.

הסרת עודפי עור מלאה – Full Body Lift

עבור מי שהשיל עשרות קילוגרמים ממשקלו ונותר עם עודפי עור משמעותיים בכל הגוף תהליך הירידה אינו הסוף. עודפי העור משפיעים על המראה הכללי, על הפרופורציות של הגוף, על ההתנהלות ביומיום ואפילו על הבריאות של העור. הסרתם דורשת סדרה של ניתוחים לעיצוב ופיסול הגוף. בסוף התהליך, מטופלים רבים מדווחים כי נולדו מחדש, יכולים סוף סוף להסתכל במראה ולראות את התוצאות של הירידה המשמעותית במשקל, ליהנות מגוף צעיר ומהודק יותר ושיפור גדול באיכות החיים.

ניתוח לאחר ירידה במשקל

שיתוף: