השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

ניתוח פלסטי בפות: מה זה ולמה צריך אותו?

אין הרבה דברים שמביך אותנו לדבר עליהם כמו איברי המין שלנו – וזה נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר בנשים. אולם בגלל הטאבו שיש בקרב נשים רבות על העיסוק בווגינה שלהן – חלק לא מבוטל מהן מעבירות את חייהן בלי להבין שיש הרבה נשים אחרות מסביבן שמתמודדות עם מבוכה ובעיות דומות לשלהן – ואף שהפיתרון לבעיות האלו יכול להיות די פשוט ומהיר.

ניתוח פלסטי בפות
ניתוח פלסטי בפות

חלק מהנשים לדוגמה, חיות מגיל צעיר עם נרתיק רחב, שפתיים בולטות באיבר המין או בעיות בסימטריה בשפתי הפות. אחרות כמובן עוברות שינויים רבים באיבר המין לאורך השנים – בייחוד אחרי הריונות ולידות. אולם כיום, בעזרת מנתח פלסטי מקצועי ומיומן המנוסה בתחום הרגיש והייחודי הזה – ניתן להביא לשיפור במראה ובאסתטיקה של איבר המין הנשי וליהנות מיחסי מין טובים יותר.

אולם בגלל שמדובר בנושא אישי ואינטימי מאוד – ישנן נשים שחוששות בכלל להגיע לייעוץ הראשוני במרפאה. אז כדי לעזור לכן להגיע למפגש הזה קצת יותר מוכנות ופחות מובכות, הנה מה שאתן צריכות לדעת על האפשרויות שעומדות בפניכן:

ניתוח להקטנת שפתי הפות

איבר המין הנשי כידוע נראה שונה אצל כל אישה. אצל חלק מהנשים – השפתיים יכולות להיות מעט בולטות מהרגיל – אם בגלל גורמים גנטיים, לידות או שינויים נוספים שהגוף עובר לאורך השנים. במקרים כאלו, אפילו יחסי המין יכולים להיות מושפעים מכך, שכן חלק מהנשים מדווחות על תחושת לחץ בעת קיום יחסי מין כתוצאה מה"כניסה" של שפתי הפות לחלקו הפנימי של איבר המין.

וזה עוד בכלל לפני שהתחלנו לדבר על המבוכה שיכולה להיגרם בעת לבישת בגדים צמודים שחלק מהנשים בוחרות לוותר עליהם לחלוטין כתוצאה מכך.

את הבעיה הזאת ניתן לפתור באמצעות ניתוח פלסטי די פשוט שנמשך עד כחצי שעה וגם עלותו לא גבוהה באופן יחסי. במהלך הניתוח, המטרה היא להקטין את שפתי הפות, בלי לפגוע בתפקוד של איבר המין או להשאיר צלקת גדולה ולא אסתטית. כדי לעשות את זה, למעשה מטפלים רק בחלקן הפנימי של השפתיים – בלי לגעת בחלק החיצוני.

חשוב להבין כי גודל הצלקת מושפע במידה רבה מאיכות העבודה והמקצועיות של הרופא המטפל. זה מדגיש עוד יותר את החשיבות שבבחירת מנתח שאתן סומכות עליו ועל הניסיון שלו.

ניתוח להצרת הנרתיק

תפקידו המרכזי של הנרתיק במערכת הרבייה הנשית הוא כמובן להתרחב כדי לאפשר מעבר של העובר בעת הלידה. היכולת של הנרתיק לחזור לעצמו לאחר הלידה משתנה כמובן מאישה לאישה ותלויה בין היתר בגמישות העור, במספר הלידות ובשורה של מאפיינים נוספים.

מצב של נרתיק רחב עלול להוביל בין היתר לחוסר סיפוק של האישה וגם של הגבר מקיום יחסי מין. את הבעיה הזאת ניתן לפתור בעזרת ניתוח שבו מבצעים הצרה של הפתח בנרתיק. בנוסף, הרופא פועל לחיזוק שרירי הנרתיק ולהרמתם באמצעות טיפול ממוקד בשרירים.

זהו ניתוח שנמשך כחצי שעה בדרך כלל וניתן לעשות אותו בעזרת אפידורל או בהרדמה כללית – בהתאם למצבה הרפואי של האישה ולהעדפה שלה.

לא להתבייש לדבר על הבעיות האינטימיות

על אף הבושה המובנת שבשיחה על בעיות אסתטיות באיבר המין, חשוב להבין כי מנתחים פלסטיים מכירים היטב את הבעיות האלו, משוחחים כל הזמן עם נשים שמתמודדות איתן וגם, ואולי חשוב מכל – יודעים בדיוק איך לסייע לך להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמך, להיות מלאת ביטחון וגם ליהנות יותר מיחסי המין.

שיתוף: