השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

כל האפשרויות למתיחת עור הפנים

סוגי מתיחת פנים – כירורגית מול לא כירורגית

בדומה להליכים אחרים בניתוחים פלסטיים בפנים, מתיחות פנים מתחלקות לשתי קטגוריות נפרדות: כירורגית ולא כירורגית. על המטופל והרופא שלו להחליט איזו אפשרות היא הנכונה על בסיס פרטני. מסיבות אישיות או רפואיות, למטופלים מסוימים יהיה יותר נוח לבחור במתיחת פנים שאינה כירורגית, בעוד שאחרים עשויים להיות לחלוטין פתוחים לאפשרות של לעבור מתיחת פנים כירורגית. בסופו של דבר, זה משהו שיש לדון עליו עם המנתח הפלסטי במהלך פגישות הייעוץ הראשונות. בהתבסס על העדפה אישית וניתוח מעמיק של מבנה הפנים, הרופא יציע ויסביר את האפשרויות הטובות ביותר. לפני שמתחייבים לכירורג פלסטי ספציפי מומלץ לבחון מספר רופאים ולקבל יותר מחוות דעת אחת. זכרו, כירורגיה פלסטית אינה פתרון מתאים לכל אחד ומנתחים פלסטיים מתמחים בדרך כלל בתחום ספציפי.

סוגי מתיחת פנים

ישנם מספר רב של סוגי מתיחות פנים המבוצעים ברפואה הפלסטית, ניתן להרים ולמתוח את עור הפנים כולו או רק חלקו בשיטות שונות, למשל:

מתיחת פנים מיני Mini Facelift 

זוהי טכניקת מתיחת פנים כירורגית המשתמשת בחתכים קטנים ולא בולטים מתחת לקו השיער, כך שהמנתח יכול להדק במיומנות ולהחליק את העור תוך שהוא מסיר רקמות עודפות. מתיחת פנים מיני יעילה בדרך כלל בהפחתת מראה עייף. קמטים בדרך כלל נוצרים סביב המחצית התחתונה של הלחיים והפה שלך כתוצאה מייצור קולגן מופחת ככל שאתה מתבגר.

מתיחת אמצע פנים 

באמצע כפי שהשם מרמז, מתיחת פנים אמצעית מכוונת לחלק האמצעי של הפנים, במיוחד ללחיים. שלא כמו בשתל לחיים, לא מוסיפים שתלים ללחיים כדי להרים ולהבליט את הלחיים. במקום זאת, המנתח הפלסטי יסיר עודפי רקמות או ישתמש ברקמה קיימת כדי להרים את הלחיים, להעלים צניחה ולהסיר קמטוטים וקמטים עמוקים באזור. מתיחת פנים אמצעית מומלצת מאוד למי שאין להם קווי צחוק. עם זאת, ניתן לבצע זאת גם בשילוב עם הליכים שמסירים גם קווי צחוק

הרמת לחיים 

בדומה למתיחת פנים אמצעית, מטרת הרמת לחיים היא לשפר את מראה עצמות הלחיים תוך כדי הסרה או הקטנה של מראה של קווים עדינים וקמטוטים באזור אמצע הפנים. הרמת לחיים יכולה לעזור לך להשיג את המראה הענפי והמרומם שאתה רוצה תוך ביטול נפיחות מתחת לעין וקיפולי האף, כך שהם פחות בולטים.

הצערת קו הלסת

רוב האנשים, במיוחד נשים, מראים סימני הזדקנות סביב הלסת והמחשוף. התחדשות קו הלסת כוללת חילוץ תאי שומן עודפים מאזור הצוואר באמצעות שאיבת שומן. מטרתו של הליך זה היא לאפשר למנתח מספיק מקום לעצב מחדש את קו הלסת כדי שיהיה חלק יותר.

 S-Lift  

הסיבה שבגללה הליך זה נקרא S-Lift היא מכיוון שנעשה חתך בצורת S במחצית התחתונה של הפנים סביב קו הצוואר והלסת. זה מאפשר למנתח להפריד בין שכבת העור העליונה לבין שרירי הפנים והרקמות שמתחת. מטרת הליך זה היא להרים את העור, להסיר תאי שומן עודפים ולפסל את השרירים והרקמות עד לקבלת עור חלק וללא קמטים.

מתיחת פנים מלאה

  מתיחתה מלאה מתמקדת גם באזור הפנים התחתון, כולל הלסת והצוואר וגם באזור המצח, העיניים והלחיים. חתכים לא בולטים נעשים סביב קו השיער והאוזניים. משם, המנתח  יפריד את שכבת העור העליונה מהשרירים והרקמות שמתחת. עור עודף נחתך, מוסר ומושלך. העור שנותר נמתח עד לאזורי החתך. לבסוף, החתכים אטומים בתפרים. למתיחת העור יש למעשה את אותן ההשפעות כמו לגיהוץ בגד – העור מהודק והקמטים מוסרים בסופו של דבר.

הרמת גבות 

 אם הגבות נפולות או תלויות נמוך מדי ניתן להרימן. ישנן מתיחות פנים המתמקדות באזור הגבות בלבד והן אלטרנטיבה מצוינת להרמת פנים עליונה, הדורשת זמן התאוששות ארוך יותר. חתך קטן נעשה לאורך קו השיער שלך ואז העור והשרירים הבסיסיים מורמים למעלה כדי למתוח את העור הצונח על העפעפיים.

מתיחת פנים בהזרקה

 מתיחת פנים בהזרקה היא ללא ספק הסוג הפופולרי ביותר של הליכי הצערת פנים הנהוגים כיום. מתיחת פנים מסוג זה הידועה בפשטותה, ביעילותה בזמן ובאיכותה. היא לא פולשנית, כוללת שימוש בסרום כמו בוטוקס המוזרק לפנים באופן ממוקד. בסרומים אלה יש בדרך כלל ריכוזים מדודים של קלוגן או חומצה היאלורונית, המעוררים ייצור קלוגן ומעודדים את גמישות העור.

בבואנו לבחור את השיטה הטובה ביותר למתיחת פנים חשוב לקחת בחשבון לא רק שיקולים בריאותיים ואסתטיים אלא גם שיקולי תקציב, החלמה ותופעות לוואי. בחירת מנתח פלסטי מקצועי ובעל ניסיון תבטיח תוצאה אסתטית אשר תחזיר לפנים את המראה הצעיר והרענן.

מתיחת פנים