השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

הזרקת שומן לחזה

כמעט בכל ניתוחים של עיצוב הגוף יש רכיב של שאיבת שומן. עד לא מזמן השומן הלא רצוי הזה היה מושלך. היום הרפואה הפלסטית יודעת לקחת את השומן ולהשתמש בו. אפשר להשתיל אותו חזרה במקום שמעוניינים בו, למשל בשדיים. הזרקת שומן לחזה, או ליתר דיוק השתלת שומן עצמי, היא דרך מצוינת להגדיל את החזה ולעצב אותו עם מינימום תופעות לוואי, החלמה מהירה ותוצאה הכי טבעית שיכולה להיות. מה היתרון הגדול של הזרקת שומן לחזה? האם יש תופעות לוואי ותוך כמה זמן רואים את התוצאות?

למי מיועדת הזרקת שומן לחזה?

לנשים שרוצות לעבור הגדלת חזה בלי להשתמש בשתלי סיליקון השתלת שומן עצמי הוא פתרון אידיאלי. את השומן קוצרים בדרך כלל מהבטן במסגרת שאיבת שומן או מתיחת בטן כך שלא צריך לעבור הליך נפרד. מי שממילא מתכננת מתיחת בטן יכולה "להרוג שתי ציפורים במכה אחת" ולהשתמש ברקמה שהוצאה כדי להגדיל ולעצב את החזה. בנוסף, נשים שעברו הגדלת חזה עם שתלי סיליקון ורוצות להוציא את השתלים יכולות עדיין לקבל מראה חזה נשי, מלא ויפה עם השתלת שומן עצמי. אפשר לעשות את כל הפעולות באותו ניתוח – הוצאת השתלים, מתיחת בטן ושאיבת שומן והשתלת שומן בחזה.

מה היתרון הגדול של הזרקת שומן לחזה על פני שתלי סיליקון?

שתלי סיליקון לחזה אמנם נמצאים עדיין בשימוש אך בשנים האחרונות פלסטיקאים מומחים ממעטים להמליץ עליהם. הסיבה היא בעיקר מגוון תופעות בריאותיות שנקשרו בשתלים. בהשתלת שומן עצמי התופעות הללו לא רלוונטיות מכיוון שהשומן נלקח מגוף המטופלת – זאת רקמה טבעית, אין סיכוי לדחייה של ההשתלה, תופעות לוואי הקשורות בשתלי סיליקון בהגדלת חזה לא מתרחשות בהזרקת שומן. יתרון נוסף הוא תוצאה טבעית מאוד, החזה נראה ומרגיש בדיוק כמו חזה טבעי, הרי השומן העצמי הוא הכי טבעי שיכול להיות.

במה תלויה הצלחת ההליך?

דבר ראשון חשוב לזכור שכדי לעבור השתלת שומן בחזה נדרשת כמות מסוימת של שומן לשתלה. כלומר, נשים רזות במיוחד להן אין די שומן בחלק הגוף התחתון אותו ניתן לקצור לא יתאימו להליך. בנוסף, כדי להשתיל את השומן בצורה אסתטית ונכונה נדרש ידע וניסיון מהמנתח הפלסטי לכן חשוב לבחור רק במנתח שיש לו ניסיון בשיטה. כמו כן, הגדלה בשיטה זו יוצרת מראה טבעי מאוד עם אפקט הגדלה עדין כך שניהול צפיות חשוב גם הוא.

האם יש תופעות לוואי? כמה זמן אורכת ההחלמה?

בדרך כלל מדובר על הליך עם תופעות לוואי מינימליות שכוללות אי נוחות, סימנים קלים ונפיחות. אלו יעברו ללא כל התערבות לאחר מספר ימים ועד שבוע. רוב הנשים יכולות לחזור לשגרת חיים מתונה לאחר תקופה זו. הסיכונים מועטים וכללים את הסיכונים הרגילים של כל הליך כירורגי בהרדמה מלאה.

תוך כמה זמן רואים את התוצאות?

במסגרת ההליך מושתלת כמות שומן גדולה יותר מהנדרש, בדרך כלל כ-50% יותר. הסיבה לכך היא שחלק מהשומן ייספג לתוך הגוף ולא יישאר בחזה. לרוב מדובר על בין 40 ל-60 אחוז מהשומן שהוזרק. לכן, מיד לאחר הניתוח החזה גדול יותר מכפי שהוא עתיד להיות והתוצאה הסופית תראה רק לאחר כחצי שנה. בתקופה זו הגוף מחלים, האזור מתייצב והשומן שהושתל "מתיישב" במיקום הרצוי. לאחר כחצי שנה אפשר לראות מראה חזה מלא יותר, טבעי וצעיר יותר.

הזרקת שומן לחזה

שיתוף: