השאירו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ ונחזור אליכם בהקדם

מתיחת פנים ללא ניתוח

נשים וגברים רבים בוחרים לעבור מתיחת פנים כדי להשיב לעצמם את מראה הפנים הצעיר, המהודק והאסתטי. אך מתיחת פנים בניתוח היא לאו דווקא האופציה הראשונה והיום ישנן שיטות רבות שיכולות לשפר בצורה משמעותית את המראה של הפנים ללא צורך בניתוח. מה השיטות למתיחת פנים ללא ניתוח? במה מטפלת כל שיטה והם ניתן לשלב ביניהן?

חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית קיימת בגוף האדם באופן טבעי, היא אחראית בין השאר על לחות העור, נפחים בפנים וסיכוך מרפקים והיא משמשת הן ברפואה הפלסטית והן ברפואה הכללית למגוון מטרות. אחת הדרכים להשתמש בחומצה היאלורונית היא מתיחת פנים ללא ניתוח. בעזרת החומצה אפשר להחזיר נפחים לפנים, להחליק קמטים, להוסיף לחות וליצור מראה פנים מורם יותר, רענן יותר וצעיר יותר. בטכניקות פיסול פנים פלסטיקאי מומחה יכול ליצור מראה פנים צעיר יותר ללא ניתוח בעזרת הזרקת חומצה היאלורנית. ההליך אינו דורש הרדמה, הוא נעשה בזמן קצר של כחצי שעה עד שעה סך הכל ואין לו תופעות לוואי יוצאות דופן.

הזרקת בוטוקס

דרך נוספת להצעיר את עור הפנים וליצור מראה רענן יותר ללא צורך בניתוח היא שימוש בבוטוקס. בוטוקס הוא חומר המופק מהחיידק בוטולינום טוקסן. לחומר יכולת לרכך קמטי הבעה, מה שמכונה קמטים דינמיים. בוטוקס פועל על ידי שיתוק זמני של שרירים בפנים שפעולתם יוצרת את אותם הקמטים. על ידי ריכוך הקמטים ניתן ליצור מראה פנים חלק יותר וצעיר יותר. הטיפול נעשה בהזרקה על ידי הפלסטיקאי ללא צורך בהרדמה, ללא ניתוח ועם תוצאות מרשימות. ככל שמתמידים בטיפול כך תדירות הטיפולים יורדת. בוטוקס משולב פעמים רבות עם טיפולים אחרים להשגת התוצאות הרצויות.

טיפול באמצעות מכשור מתקדם

שיפור מראה העור, הידוק העור והחלקת קמטים, עידוד ייצור קלוגן ואלסטין יכולים לעזור להחזיר רעננות וחיות לפנים מבוגרות ועייפות. בעזרת מכשור מתקדם כגון לייזר, גלי רדיו וכן הלאה אפשר לתמוך בהצערת הפנים, להחליק קמטים, לטפל בצלקות אקנה ועור מגורה, פיגמנטציה ועוד. שילוב של מכשור מתקדם לצד שיטות כגון הזרקת בוטוקס וחומצה היאלורונית יכולים למנוע את הצורך בניתוח פנים בגילאים צעירים ולתמוך בשימור מראה פנים צעיר יותר בגילאים מתקדמים.

שאיבת שומן בפנים

פעמים רבות, הצורך בעיצוב ופיסול הפנים מוצאו דווקא בשומן עיקש שמצטבר במקומות כמו הסנטר, קו הלסת ("פני בולדוג") ומקומות נוספים. ניתן להסיר את השומן העיקש בעזרת שאיבת שומן קטנה שמבוצעת או בניתוח זעיר פולשני או בהליך "קטן" תחת הרדמה בטשטוש. שאיבת השומן יכולה ליצור מראה פנים צר יותר, להיפטר מסנטר כפול ולפסל את הפנים בצורה מאוד אפקטיבית. כיום ישנו גם מכשור מתקדם מאוד המשמש לצד שאיבת שומן שממצק את העור כך שהסיכוי לעודפי עור בפנים בעקבות ההליך קטן. שאיבת שומן לעיצוב ופיסול הפנים יכולה להיות עדינה כחלק מתוכנית טיפולית כוללת ויכולה להיות דרמטית למשל על ידי הסרת סנטר כפול.

הזרקת שומן עצמי

אחת הדרכים הצעיר את מראה הפנים היא הזרקת שומן עצמי למילוי נפחים. מי שבוחר לעבור שאיבת שומן באזור כלשהו בגוף יכול להשתמש באותו שומן לעיצוב הפנים. כך למשל ניתן להזריק שומן לאזור הלחיים ולטפל בלחיים שקועות.

תוכנית טיפולית משולבת

כפי שהזכרנו, אפשר בהחלט להיעזר ביותר משיטה אחת למתיחת פנים ללא ניתוח. פלסטיקאי מומחה ובעל ניסיון יוכל להתאים לכל מטופל ומטופלת תוכנית טיפולית בהתאם לגיל, מצב העור, נראות הפנים והתוצאות הרצויות. לאור ניסיונו, הרופא ימליץ על מתיחת פנים או על אחת השיטות האפקטיביות להחזרת מראה פנים מהודק יותר, צעיר יותר ורענן יותר.

שיתוף: